marți, 29 septembrie 2009

Rob si Kristen "Se distreaza de minune impreuna"


Inca nu credeti ca Robert Pattinson si Kristen Stewart sunt un cuplu fericit in viata reala?Doar intrebati cativa oameni care i-au servit pe cei din grupul Eclipse.Cei de la The-Awful-Truth i-au urmarit pe Rob si Kris peste tot.

Cei de la Awful Truth i-au luat un mic interviu unei angajate al unui club in care a fost vazut cuplul Robsten.

A.T:Ce poti spune despre Rob si Kristen, cum este dinamica lor?

Angajata:Nu stie inca toata lumea ca cei doi sunt impreuna?!

A.T:Uhh, ai fi surprinsa cati oameni nu vor sa creada asta.

O alta angajata:Ohh, ei bine, toti de aici stiu.O poti spune doar uitandu-te la ei.Sunt foarte draguti impreuna, mereu zambesc.

A.T:Grozav!Imi pare rau sa spun dar :zambitul" si Kristen Stewart nu prea sunt facute impreuna.

Angajaata:In nici un caz.Ea este incredibil de dulce-Si eu as fi o nesuferita daca ar fi camere in fata mea mereu.Dar ea este super si rob de asemenea.Se pare ca cei doi se distreaza de minune impreuna.


Dati click pe titlu si comentati!;)

Un comentariu:

  1. deci...eu raman tot la decizia mea veche...pana ei 2 nu declara k sunt impreuna,nu cred nimik:P
    ...si nu am sa cred daca voi vedea un interviu scris...ci un video:P
    PS:imi place evolutia blogului....si noua tema;)...good job!

    RăspundețiȘtergere

Comentati...

Persoane interesate

Vizitatori

AFILIATI!