sâmbătă, 12 septembrie 2009

Starul Chaske Spencer dezvaluie secrete despre haita lupilor!



Radar Online are un interviu cu Chaske Spencer, versus Sam Uley in New Moon.
Noi am hotarat sa il traducem pentru voi.


Radar:Cand ai aflat prima data ca ai luat rolul cat de mult a trebuit sa il pastrezi sub tesatura?
Spencer:Dumnezeule, poate o luna, o luna jumatate.Nu am spus nimanui.
Radar:A fost greu?
Spencer:A fost greu.A fost foarte greu pentru ca am spus prietenilor ca am fost rezervat ca pilot pentru a avea o scuza sa merg in Vancouver.Le-am spus"Daa, am un rol pilot deci o sa fiu acolo pentru o vreme."Si parintilor mei le-am spus acelasi lucru.

Radar:Nu le-ai spus nici macar parintilor?
Spencer:Nu, nu le-am spus parintilor deloc.Nu am spus nimanui.Am tinut secret.A fost foarte cool, presupun ca asa se simt baietii din haita foarte "angajati" pentru ca noi nu putem dezvalui secretul nimanui deci vorbeam doar intre noi.A fost foarte greu, foarte greu.Paparazzi ne-au vazut intr-un restaurant, ne-au facut poze cu Chris Weitz si Taylor.Apoi dupa cateva zile s-a aflat totul si a trebuit sa le spun si prietenilor.Ei au fost cam asa...WHOA, omule,ce s-a intamplat Spencer, de ce nu ai spus nimic?Mama si tata erau doar fericiti.
Radar:Esti membru la Sioux Nation?
Spencer:Eu sunt Lakota Sioux.
Radar:Fiind membru la First Nation ,simti ca asta te-a facut sa intri mai adanc in personaj?
Spencer:Da, cu siguranta.M-a ajutat mult .Dar apoi, din nou. felul in care sunt scrise cartile acesta nu este rol stereotip nativ.Asta am considerat foarte interesant la seria Amurg ,ca as fi putut sa fiu oricine.Chiar mi-a placut asta.
Radar:Cum este chimia de pe ecran cu Tinsel Korey?
Spencer:Este o scumpa,O iubesc pe fata aceia.Ceea ce am facut noi a fost sa mergem la o cafea, si am vorbim despre noi.
Radar:Cine este cel mai amuzant pe platouri?
Spencer:As spune ca Bronson.Bronson este amuzant , imi place de el.Stie sa faca glume.

Restul interviului il puteti vedea aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...

Persoane interesate

Vizitatori

AFILIATI!