luni, 10 august 2009

4 lucruri amuzante despre Robert Pattinson!


1.Intotdeauna fratii mai mari ai lui Robert Pattinson profitau de el pentru ca era mai mic."Cand aveam 12 ani sora mea obisnuia sa ma imbrace ca o fata si imi spunea Claudia."a spus actorul catre BBC.

2.Robert Pattinson a devenit cunoscut pentru fanii sai sub numele de 'Spunk Ransom' dupa ce a admis ca nu-i place numele lui."Urasc orice referinta la numele meu." a spus el MTV-ului."Imi doresc ca oamenii sa inventeze altul."'Spunk Ransom' a fost alternativa lui Robert.



3.Robert Pattinson care canta la pian si chitara a avut 2 cante pe coloana sonora a filmului Twilight."Am plans prima data cand am ascultat cantecele!"a spus directorul filmului Catherine Hardwicke MTV-ului.''Sunt atat de adanci;foarte, foarte sufletesti."



4.In timpul filmarilor la Twilight un fan entuziasmat a rugat um membru al echipei sa-i duca copilul la filmari pentru a face o poza cu Robert."Deci uite o poza cu mine parca muscand sin capul bebelusului."a spus el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...

Persoane interesate

Vizitatori

AFILIATI!