marți, 11 august 2009

Robert Pattinson vrea sa te cunoasca!


Robert Pattinson crede ca se poate indragosti de o persoana ca el o vede pe strada.

Noi credem ca este grozav ca el nu cauta o iubita faimoasa si vrea sa intalneasca pe cineva dupa sansa.

Rob a declarat revistei Twist :"Este absolut posibil sa poti intalni o persoana pe strada si deodata sa te indragostesti de ea."

"Mi s-a intamplat des asta."

Milioane de fete il iubesc pe Rob pentru ca el il joaca pe Edward Cullen , dar actorul englez insista ca el este foarte diferit fata de personajul de pe ecran.

"Edward este acest adult de 108 ani blocat in corpul unui adolescent de 17 ani, dar eu am o inima care e cu 6 ani mai mare."

Rob stie cum este sa fii obsedat de cineva.

El a recunoscut:"Am fost obsedat de o fata ani, dar nu am vorbit niciodata cu pentru ca eram prea timid."

"Cativa ani mai tarziu i-am spus iar ea a fost socata pentru ca nu observase nimic."

Rob a spus de curand pentru Hollyscoop.com:"Oameni ma cauta si afla la ce hotel stau si asteapta sa-mi atinga parul.Toati tipa si iar tipa."

"Odata erau aceste 4 fete, in Chicago cred, si si-au zgariat gaturile pana au inceput sa le curga sange."

"Si apoi au venit la mine si aveau numai sange pe ele.A fost scarbos."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...

Persoane interesate

Vizitatori

AFILIATI!