Ptr.fanii twilight care nu au avut posibilitatea sa cumpere aceasta carte;),ne-am gandit sa va oferim noi cateva "secrete" scrise de MARK COTTA VAZ;).
1. Filmul AMURG a inceput sa se miste cand a atras atentia regizoarei Catherine Hardwicke,care a mai lucrat ca designer de productie la filme precum Vanilla sky, distribuit de Summit,si care a debutat ca regizoare cu Thirteen in 2003 si a regizat apoi The lords of Dogtown (2005).
2.Amurg are cca.250 de cadre cu efecte vizuale,create de supervizorul de efecte speciale Richard Kidd si o echipa a firmei sale din Los Angeles, Catalyst Media, inclusive producatoarea Petra Holtorf,care supraveghea operatiunile,precum si o echipa de
3.Chiar si atunci cand hainele au fost cumparate, acestea au trebuit sa fie “invechite” ptr.a arata de parka ar fi fost purtate si ptr un look realist.Personajul lui James(Cam Gigandet),a avut nevoie de o jacheta mai lunga din piele care san u se ridice cand acesta isi inalta bratele deasupra capului in timp ce era purtat prin aer de fire.
4.Pentru Bella,Valdes a cautat fotografii ale actritei,ptr a-si face o imagine a parului ei. Ptr ea a fost pregatita o peruca pe 3sferturi,spune Valdes.Am putut folosi partea naturala si partea din fata a parului ei,cu peruca fixate ca o potcoava in jurul capului si peste parul ei natural[si dat pe spate].Victoria Wood a facut toate perucile din film; acestea au fost facute din par uman.
5.Weder a fost de parere ca unul dintre efectele cool ale echipei sale sa apara in scena-cheie din parcarea liceului Korks,unde camioneta scapata de sub control a colegului Tyler Crowley ameninta sad ea peste Bella si sa o striveasca de propria masina.Edward se napusteste sa o salvezie si cu extraordinarea sa putere fizica se opreste vehiculul din mers.A fost o scena riscanta,ptr ca masina ce sosea se indrepta spre cei doi actori de-adevaratelea.“Camioneta era pe role cu diametrul de 30cm sip e perne de aer care o sustineau in aer cam la 2cm deasupra pamantului,a explicat Weder.Pe scurt, am construit un cadru de otel si am taiat partea inferioara a masinii,montand rolele pe acest cadru.Am pregatit 2franghii de siguranta pe care le-am legat de camionete off-camera.
6.Blazonul familiei Cullen(dreapta)se potriveste cu aceasta viziune exaltata,”ca o emblema heraldica referitoare la perpetuarea speciei,la primejdie si curaj”.Fiecare membru al familiei purta acest blazon intr-un mod personal.Rosalie il purta ca pe o bijuterie,pe un lantisor.Alice avea un blozon mic pe o panglica pe care o purta in jurul gatului.Edward,Emmet si Jasper isi purtau blazonul pe o bucata de piele in jurul incheieturii ca o bratara;iar doctoral Cullen si-l inscriptionase pe un inel.
7.Wendy Chuck i-a propus regizoarei ca,in loc sa ii imbrace pe vampire in costume alb-negru stereotipice,sa apeleze mai degraba la culori deschise si la alb. Albastrul-inchis ptr Rosalie,i-a facut pielea maslinie sa para mai deschisa la culoare.Ptr. Jasper am pastrat o influenta sudica,imbracandu-l cu jeansi si cizme de cowboy.Alice are o colectie de inele si alte accesorii.Costumul lui Esme plasa personajul in anii 1930,asa incat a fost infatisata intr-o fusta conica si cu talie inalta,cu bluza cu volanase in jurul gatului si cu tunsoarea tipica ptr anii ’30.
8.Edward era eroul,deci trebuia sa arate mai bine decat oricine altcineva! I’am aplicat un machiaj mai subtire,lasandu-i sa se vada o culoare naturala a tenului in unele zone.I-am facut ochii si mai frumosi si l-am dat cu putin ruj,ca sa fie atragator.Rob arata altfel decat ceilalti;am vrut ca el sa iasa in evidenta.
9.Vampirii conduc cele mai noi modele de masini de marca si am creat masini individuale,potrivite fiecarui personaj.Edward are un Volvo,Rosalie conduce o decapotabila rosie,Carlisle are un Mercedes.Emmet conduce un Jeep pe care l-am pastrat mai degraba murder,ptr ca personajului ii place sa conduca in adancul padurii.
10.Echipa de efecte vizuale a creat mingi de baseball generate pe computer,inclusive mingi de rezerva tridimensionale care sad ea iluzia ca jucatorii le prind cu mainile goale. Actorii de pe teren tineau de fapt in mana o minge de plastic,invizibila ptr camera de filmare,dar care le permitea nu numai sa se prefaca a prinde mingea,ci chiar sa o prinda sis a-si stranga degetele in jurul ei,iar in postproductie urma sa fie inlocuita cu mingea tridimensionala.
11.Nomazii trebuie sa umble desculti.In majoritatea cadrelor,nu li se vad picioarele, asa ca actorii au putut purta cizme.Dar in scenele mai lungi,vremea era prea rece ptr asa ceva.Special ptr aceste scene au folosit neoprene,vopsit in culoarea pielii.
12.Vedetele noastre Rob si Kristen,au avut idei minunate cu muzica – Rob a inregistrat cateva cantece ptr film, iar Kristen a sugerat o piesa de Iron&Wine pentru dansul din final.
13.Departamentul de constructie decoruri a realizat ptr secventa de final o masa rotativa,cu un diametru de 3m,fixate pe podeaua de dans.”lPuteam s-o controlam cat de repede se invarte,a explicatWeder.Operatorul filma,dar noi nu am aratat cum se invarte podeaua.Catherine a cerut acest effect;se gandise sa adauge o nota de romantism si magie dansului lui Edward si al Bellei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentati...