luni, 10 august 2009

Kellan Lutz vorbeste despre New Moon, Eclipse si Breaking Down !


Kellan Lutz ne-a povestit despre viitoarele filme Twilight!El vorbeste despre scenele lui preferate din New Moon ,una din primele lui amintiri de cand a fost recunoscut de fani si multe altele.

La filmarile pentru New Moon:

"Am terminat cu New Moon.A fost foarte usor de lucrat la el cu directorul Chris Weitz.Totul incepe cu directorul, si el chiar muta tempo-ul filmand.Si este atat de calm si relaxat incat facea ca toata echipa sa se simta bine.Si ei erau destul de pregatiti dar el i-a facut sa se simta confortabil.Si de cand Twilight a acceptat de fani, ne-a permis noua sa ne simtim confortabil in papucii nostri."

Ce ar trebui sa cautam mai bine in New Moon:

"Ceva la care ar trebui sa va uitati mai bine sunt scenele lui Jackson Rathbone cand il interpreteaza pe Jasper, si Bella se taie la deget la petrecerea ei..El chiar se pierde in atmosfera de acolo.El chiar sa transformat si a fost acolo,deci a fost foarte placut sa vad..Si cred ca faniio sa fie surprinsi sa vada asta."

O sa-l joci pe Emmett in continuare:

"Emmet are un rol destul de larg in Eclipse si Breaking Down,deci sunt foarte entuziasmat sa

filmez Eclipse care va aparea in curand si apoi sper si Breaking Down."

Fanii care te intampina:

"Vorbind despre fani,presupun ca nimic nu e prea bizar.Conversatiile sunt mereu inchise, si la evenimentele de publicitate noi avem securitate.Dar cand sunt in L.A si ma plimb--conduceam intr-o zi, iesind din cartierul meu,si a aparut o masina chiar langa mine, si oamenii au inceput sa strige pe geam!Mi-au spus la las geamul in jos, si eram cam 'Ce naiba se intampla?!'Si am lasat geamul in jos si apoi "Este Emmett!"Tipand!Si eram 'Ohh asta era!'Am uitat si asta era imediat dupa ce am filmat Twilight ,deci chiar nu am stiut intensitatea pentru film.Sau fanii aia il iubeau foarte mult filmul!Deci cand sa intamplat asta am fost luat de valuri."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...

Persoane interesate

Vizitatori

AFILIATI!